Årsmöte 2021
23665

Församlingens årsmöte 2021

Församlingens årsmöte äger rum kl 9:30 lördagen 13 november i kyrksalen, Equmeniakyrkan. Mötet pågår under förmiddagen med paus för ett matigare fika.

Årsmötet kommer (likt senaste församlingsmötet) att arrangeras både som ett fysiskt möte, samt digitalt för de som inte har möjlighet att delta på plats. För att mötet ska kunna genomföras på ett så bra sätt som möjligt förs diskussioner och inlägg i huvudsak på plats. Frågor och inlägg kan göras även för de som deltar digitalt men görs då via chatten. Anledningen till detta är att det är svårt att sammanföra den digitala miljön med den på plats så att alla blir delaktiga på ett likvärdigt sätt. Det är också möjligt att ringa in till mötet och endast delta via telefon.

Microsoft Teams-möte
Eller ring in (endast ljud)
+46 8 502 414 93,,850593977#   Sweden, Stockholm

Telefonnummer: 08-502 414 93