Söndagsinnebandy med Equmenia
page-template-default,page,page-id-23072,stockholm-core-1.1,select-theme-ver-5.1.8,ajax_fade,page_not_loaded,side_area_uncovered,wpb-js-composer js-comp-ver-6.10.0,vc_responsive

Söndagsinnebandy med Equmenia är en grupp för dig som är 16-35 år. Välkommen oavsett om du aldrig tidigare hållit i en klubba eller är van innebandyspelare.

Vi möts på söndagar kl 18.00-19.30 i Equmeniakyrkans idrotsshall i källaren för att spela innebandy. Det finns omklädningsrum i kyrkan och klubbor att låna.

VI delar vår tro och livet tillsammans på innebandyplanen!

Terminsstart våren 2024 är 7:e januari

För löpande information, gå med i Facebook-gruppen “Söndagsinnebandy med Equmenia”.

Josef Danielsson
073-808 17 55

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Sunday floorball with Equmenia is an activity for you who are 16-35 years old. You are welcome regardless if you haven’t held a floorball stick before or if you are a experienced floorball-player.

We meet on Sundays from 6:00 PM to 7:30 PM in the church in the sports hall in the basement to play floorball. There are dressing rooms in church and sticks to borrow.

The start of the semester is January 7

We share our faith and life together on the court!

For new information, please join our Facebook-group “Söndagsinnebandy med Equmenia”.

CONTACT PERSON
Josef Danielsson