SUVeränt häng
23460
page-template-default,page,page-id-23460,stockholm-core-1.1,select-theme-ver-5.1.8,ajax_fade,page_not_loaded,side_area_uncovered,wpb-js-composer js-comp-ver-6.10.0,vc_responsive

SUVeränt häng är mötesplatser för dig som är student och/eller ung vuxen. Här ingår t.ex. After Church då vi äter tillsammans på restaurang efter gudstjänsten, ekumeniska bön- och lovsångsmässan i Domkyrkan, bruncher, föreläsningar, bibelstudier, samtalsgrupper och andra tillfällen för gemenskap. Varje söndag spelas det dessutom mångkulturell innebandy i motionshallen kl.18:00-19:30 (öppen verksamhet), Revoice Gospel Choir övar för det mesta på onsdagar och enstaka tisdagar och så finns det t-grupper eller bönegrupper för unga vuxna som möts varje eller varannan vecka (olika grader av öppenhet). Varmt välkommen med!

Våren 2024

26 januari Fredag 20:00 Ekumenisk bön- och lovsångsmässa i Domkyrkan, Tema: Vandring och vägval, “Den barmhärtige samariern”

1 mars Fredag 20:00 Ekumenisk bön- och lovsångsmässa i Domkyrkan, Tema: Vandring och vägval, “Rut”

12 april Fredag 20:00 Ekumenisk bön- och lovsångsmässa i Domkyrkan, Tema: Vandring och vägval, “Emmausvandrarna”